آموزش تصویری کار با سامانه همگام مدارس

چگونه کار با سامانه همگام مدارس را بهتر یاد بگیریم

آموزش تصویری کار با سامانه همگام مدارس

چگونه کار با سامانه همگام مدارس را بهتر یاد بگیریم

نحوه ورود به سامانه همگام

محمد شیوان پور | دوشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۳، ۰۷:۱۳ ق.ظ

ابتدا پس از بازنمودن صفخه اصلی سامانه همگام به آدرس (http://hamgam.medu.ir ) از طریق گزینه ورود مدیر نام کاربری و رمز عبور را وارد می کنیم.





چنانچه سایت مدرسه در دسترس باشد از گزینه ورود مدیر و وارد کردن نقش و نام سازمان خود وارد بخش مدیریت  سایت مدرسه می شویم.

  • گزینه ورود برای دبیران و دانش آموزان
  • گزینه ورود مدیر برای مدیر مدرسه و کاربر اصلی سایت


  • محمد شیوان پور

نظرات  (۲۴)

ممنون از راهنمایی دوست عــــزیـــــــــــــــز😍😍😊😘

با سلا م
برای ورود قسمت مدیر از کجا باید رمز گرفت( فن آوری ) - یا کدملی و ...
مدرسه من امسال تاسیس شده برای همگام چه کارهایی باید انجام دهم
  • محمد رحیم پور
  • من برای مسابقات نوشتم از کجا باید ثبت نام کرد؟
    مررررررررررررسسسسسسسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
    سلام
    برای بنده وارد سایت نمیشود رمز عبور نیز دارم لطفا کمک کنید
    سلام نمیدونم چرا وقتی وارد میشم و عکس یه پسر بچه میاد که عینک زده ولی نمیتونم دیگه برم تو
    ممنون
    Qsdfhghjb
    سپاس

    سلام خب بعد ورود چی کارکنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    آخه من نتونستم باز کنم 

    سلام من وقتی میزنم روی ازمون های مشاوره ای یک صفحه میاد به اسم شرکت در ازمون من هرچه میزنم باز نمیشود چه کار کنم
    سلام وقت بخیر یک سوال داشتم چطوری وارد سایت همگام بشم؟؟؟؟؟
    ای ننه اصلا باز نمیشه سایتش
    برا من اصلا اون صفحه باز نمیشه چیکار کنم?? 
    مرسی از سوالات
    رمز ورود چنده                                              اصلان از برنامتون رازی نیستم  اقای کاربر
    راضی نیستی به درک
    لطفا بحث در کانال نفرماید
    تمام سوالات شما در سایت جدید که خواد بازشد جواب داده می شود   سایت همگام تیوی نکا دات ای ار
    تمامی سایت ها غیر از این سایت غیر مجاز می باشد
  • محمد سلیم جلالی
  • سلام ،ایرانی ها می تونند از همگام استفاده کنند ،اتباع خارجی نمی تونند ،کمک کنید لطفا
    سلام من رمز ورود رو فراموش کردم باید چیکار کنم
  • asadiweb the power of words
  • Hello my loved one! I want to say that this post is awesome, nice written and come with approximately all
    vital infos. I would like to peer more posts like this .

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی