آموزش تصویری کار با سامانه همگام مدارس

چگونه کار با سامانه همگام مدارس را بهتر یاد بگیریم

آموزش تصویری کار با سامانه همگام مدارس

چگونه کار با سامانه همگام مدارس را بهتر یاد بگیریم

داشبورد اصلی

محمد شیوان پور | دوشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۳، ۰۷:۳۴ ق.ظ

بعد از وارد شدن در قسمت مدیریت سایت به صفحه ی داشبورد اصلی که مطابق شکل چندین آیکن دارد وارد می شوید.در این قسمت تعدادی از آیکن ها را که کاربرد بیشتری دارند توضیح خواهم داد.





  • تعدادی از آیکن ها که کاربران به آنها نیاز بیشتری دارند در قسمت مدیریت محتوای سایت قرار داده شده است ، که در ادامه تمامی آنها را توضیح خواهم داد . اما قبل از آنها تعدادی از آیکن های داشبورد اصلی را توضیح خواهم داد.



  • محمد شیوان پور

نظرات  (۱۰)

سلام من نمی تونم از کجا بخشنامه ها راباز کنم
بخشنامه ها در پورتال ادارات و معمولا در قسمت قوانین و مقررات قرار می گیرد.

سلام من روی داشبور اصلی کلیک میکنم ولی نمیاد باید چیکار کنم

سلام قسمت ایکون ها اصلا برای من نمیاد چیکار کنم لطفا راهنمایی کنید.

  • اسما خشکبار
  • سلام تو صفحه پروفایلم آیکون هارو نمیاره لطفا راهنمایی کنید

  • سجاد محمدی فاضل
  • سایت همگام ناقص میاره به این رسیدگی کنید

  • سجاد شهبازی
  • سلام من داخل پنل که میرم داشبورد اصلی رو میزنم اتفاقی نمیفته لطفا راهنمایی کنید

    سلام من روی داشبورد اصلی کلید میکنم اما نمیاد حتما باید کارم رو انجام بدم خیلی واجبه

  • حدیث جمعه پور
  • در قسمت داشبورد اصلی هیچ ایگوتی نمیاد چیکار کنم راهنمآیی کنید 

  • عبدالمجید گل چشمه
  •  داشبورد اصلی نمیاد

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی